Unikalna usługa gwarantująca jakość produktu i zabezpieczająca klientów przed poniesieniem dodatkowych, nieprzewidzianych kosztów.
Toshiba wprowadza na rynek unikalną usługę “Toshiba Gwarancja Niezawodności”, jako część globalnej kampanii „Get Modern with Toshiba” Klienci, którzy dokonali zakupu określonych modeli i doświadczyli problemów z funkcjonowaniem urządzenia w ciągu pierwszego roku, mogą liczyć na darmową naprawę i zwrot kosztów .Toshiba może ręczyć za swoje laptopy – i ma ku temu dobre powody. Nasze urządzenia produkowane są z najwyższej jakości materiałów. Mamy dowody na ich niezawodność. Jesteśmy tak pewni, że produkty Toshiba nie zawiodą ich użytkowników, że możemy się nawet o to założyć. — mówi Andrzej Pyka, Sales Manager B2B, Government & Telecom Operators firmy Toshiba.
Toshiba Portégé i laptopy Tecra zostały przetestowane w systemie HALT (Highly Accelerated Life Test) przez TÜV Rheinland. HALT to metoda weryfikacji jakości produktów, polegająca na wielokrotnym poddawaniu ich tym samym testom przeprowadzonym w ekstremalnych warunkach. Sprawdzane urządzenia są m.in. zamrażane w temperaturze -25 stopni Celcjusza, przetrzymywane w pomieszczeniu, gdzie temperatura dochodzi do 70 stopni Celcjusza. Ponadto, sprzęt jest ściskany, zrzucany z dużej wysokości i poddawany intensywnym wibracjom. Testy mają symulować codzienne wyzwania, z jakimi spotykają się jego użytkownicy.
Wideo, które wyjaśnia założenia testów HALT znaleźć można tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=zkhKXQ89i5M
Gwarancja jest dostępna dla następujących produktów:
Portege Z30-A-12N
Tecra Z50-A-11C
Portege Z30-A-10P
Tecra Z50-A-11E
Link do strony artykułu: https://wm5.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/toshiba-gwarancje-niezawodnosci-dla-biznesu